Fy för Börjes

Var på Börjes idag och köpte in flugspray och ett stångbett (sweet iron och mellanhög port) till Moose. Men fick jag det jag ville ha? Nej. INGENTING har dom hemma. Usch, jag blir så arg, även ifall jag bara bor två mil från Tingsryd är jag aldrig där, är ju bara i Växjö efter som jag går i skola och tar körlektioner där. Nej, usch för affären.
Men har körlektion på måndag så får ta mig upp till Samarkand och kolla på Hööks, CityGross, Biltema och Jula och se ifall dom har flugtäcken (that's right, Börjes hade knappt flugtäcken nu på sommaren).
 
Idag blev det förövrigt inte mycket gjort hos Moose, han led bara av insekterna så jag hade inte lusten att göra något heller. Mådde allmänt dåligt så åker ut imorgon istället och skrittar en runda. Imorgon anländer Gitmo också, en arabvallack som ska sällskapa Moose och Xena!


Kommentarer
Anonym

Börjes suger verkligen!
Vi fick akutbeställa ett flugtäcke med en sån magplatta till vår gammla tant för hon får alfabetet snart. Men nej de hade då inte det täcket så vi fick beställa på någon online sida istället -.-

2012-08-03 @ 21:05:18
Madde Nord

OJ, min kommentar blev anonym. Sorry!:)

Svar: Samma med Moose, fick dränka honom i flugspray och hoppas han överlever. Asså visst, Tingsryd är litet men det är turistmånader och det är då dom säljer som mest, varför är dom inte liiite förberedda då? Inte ens sjöbogårdens pälsglans hade dom ._.
LK Western

2012-08-03 @ 21:05:45
Madde

Dessutom bör de väl öka sortimentet med flug skydd och grejer till sommaren då typ alla handlar antingen täcke eller spray. Nä där blev jag faktiskt besviken på börjes -.-

Svar: Jag är allmänt besviken på affären i helhet också. Men de som handlar på postorder verkar nöjda, kanske ska börja med det när man bor 2 mil ifrån! Haha
LK Western

2012-08-04 @ 21:45:30
Madde

Haha why not liksom? :P

2012-08-14 @ 22:47:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0