Dagens Moose

Här kommer ännu en Moose-i-stallgången-bild. Haha börjar bli lite tråkigt med dessa gråa bilder men så blir det när man har vädret emot sig!
Planen idag var att introducera Moose för gräspaddocken men planerna blev ändrade. Regn och åska flög förbi då och då så gräset var jättehalt. Dessutom gick Mikaelas två hingstar Herkules och Spirit i varsin hage intill paddocken och med tanke på att Herkules skulle ha ihjäl Spirit om han fick chansen så försämrade detta idén ytterligare. Det blev lite rykt och mys i stallet istället vilket räcker gott och väl första veckan. Både Moose och jag har börjat slappna av mer ute på gårdsplanen bland gnäggande hästar och själva inne i stallet och det blir bara bättre och bättre!
 
Tänkte filma Moose och hans sällskap Xena men min pojke var lite för social!
 
 Imorgon jobbar jag 7-16 och vid 17 ska jag vara i Växjö för att gå riskettan som pågår i 3,5 timme. Ingen hästtid rättare sagt och vad som händer resten av veckan bestämmer vädret!


Kommentarer
Tilda

Hej kul att jag hittade något från min favvo killes förflutna nämligen så att jag rider honom nu alltså typ hyr han /medryttare vet inte om du ser detta men du får gärna skriva till mig på fb heter Tilda Norstedt❤️

2020-11-14 @ 14:28:31
Tilda

Hej kul att jag hittade något från min favvo killes förflutna nämligen så att jag rider honom nu alltså typ hyr han /medryttare vet inte om du ser detta men du får gärna skriva till mig på fb heter Tilda Norstedt❤️

2020-11-14 @ 14:28:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0