Dagens Moose

På dagens schema stod det då Promenad. Jag tänkte helt enkelt bara introducera Moose lite för omgivningen runt gården.
Till en början var han jättespänd och jag livrädd för han fick ju såklart seperationsångest när vi gick en bit från gården. Då kändes det rent ut sagt skit och som om jag lika gärna kunde ge upp direkt. Men efter att ha tvingat mig själv att lugna ner mig så gick det verkligen super! Han gick från trippande häst på tå till det lugna trollet han är som alltid går med sänkt huvud och ibland i sin egen värld, haha!
 
Fästmannen var med och tog lite bilder (med en iPhone 4 i regn...förklarar kvalitén)
Traktorer? Nemas Problemas!
Han har "helt okej" kropp ;)
Ser den ena bra ut på bild måste den andra förstöra den! Haha!
 
Imorgon SKA jag rida. Jag SKA sitta på Moose och det KOMMER gå bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0