Hemkommen!

Nu är min älskade kille hemma! (Hann tyvärr inte skriva detta igår).
Jag började nästan gråta när jag kom in i transporten och min kille stod där, insåg även vilket otroligt psyke han har. Lastade ur honom och han var kolugn direkt även ifall nio människor sprang kors och tvärs med grejer, jag tog av honom transportskydden och det var hästar på alla håll och kanter. Underbart!
Packade in alla grejer i en garderob jag fått, fixade till boxen och sen släppte jag och Mikaela ihop Moose med hennes quarter Xena. De bryr sig inte om varandra än så jag vet inte ifall de har gjort upp men det kommer nog gå fint. På fredag kommer ett till sällskap, Mikaelas vallack Gitmo, ett arabiskt fullblod.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0