Imorgon!

Imorgon händer det!
Min älskade Moose kommer hem
Dagen kommer bestå av att först ta en tur till Tingsryd för att köpa spån (om det finns) till Mooses box och dessutom en säkerhetsväst!
Många tycker att det är jätteobekvämt med säkerhetsväst men jag har faktiskt aldrig funnit det obekvämt. Jag har bara varit dum nog att inte införskaffat någon. Förhoppningsvis skulle det kanske kunna sänka min rädsla att flyga av och skada mig. Det blir i alla fall en sådan väst som består av flera plattor så att jag kan röra mig i den.
 
Dessutom ska jag och Richard skruva ner lite täckeshängare, tränshängare, hyllor o.dyl. och se vad som kan hängas upp hos Mikaela. Så det blir fullt upp för vår del!
 
Haha charmkillen min!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0