Min älskade hästs återkomst!

Ja ni läste rätt, min älskade häst kommer hem igen!
Jag är så lycklig!
Fodervärden ville ha en häst som hon kunde ha längre så därför lämnar hon tillbaka Moose och jag är bara lycklig!
 
Vad betyder då detta?
Jo, Moose kommer stå hos min tränare Mikaela Lundgren (5 km hemifrån mig) då jag inte vill ha honom hemma för jag har inte tid med mer än en häst. Dessutom kommer träningen komma igång ordentligt och förhoppningsvis blir det någon E-tävling nästa säsong!
 
Men rädslan?
Jag har vetat det här i snart två veckor men har inte tänkt på rädslan ett dugg faktiskt. Är bara peppad på att få tillbaka honom igen!
 
Tack vare detta kommer bloggen komma igång igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0